Sistemul preferat de angajații din București implică un mix între munca la birou și cea de acasă, relevă un sondaj realizat de agenția de consultanță imobiliară C&W Echinox.
Dacă 7% dintre angajați au menționat munca exclusivă de acasă ca opțiune după terminarea pandemiei, alți 26% dintre respondenți doresc un mix de lucru 3 zile la birou și 2 zile de acasă.
În timpul stării de urgență, 83% dintre angajați și-au desfășurat activitatea profesională de acasă, iar în timpul stării de alertă jumătate dintre ei au continuat să lucreze de la distanță.
„Majoritatea companiilor încă analizează modul în care își vor desfășura activitatea după depășirea pandemiei, dar devine din ce în ce mai evident că vor fi alese soluții hibride care trebuie adaptate fiecărei organizații în parte și în care spațiul de birouri își va păstra un rol central”, a spus Mădălina Cojocaru, partner office agency la C&W Echinox.
În cazul beneficiilor identificate pentru munca de acasă, 83% au menționat timpul economist în trafic, în timp ce principalul deserviciu este lipsa socializării directe cu colegii.
Mai mult, aproape 40% dintre respondenți au precizat că nu au un spațiu suficient pentru desfășurarea muncii de acasă.
Studiul a fost realizat în perioada 28 septembrie – 8 octombrie pe un eșantion de 205 angajați.