Workspace Studio, afaceri de 6 miloane de euro în S1

Ovidiu Posirca

, Real News

Workspace Studio, distribuitor pe plan local al grupului MillerKnoll, a înregistrat în primul semestru o cifră de afaceri de 6 milioane de euro, în creștere cu 20% față de perioada similară a anului trecut.

Astfel, mobilierul premium generează în prezent 30% din cifra de afaceri a companiei și 60% din vânzările totale de mobilier. Până la finalul anului, Worskpace Studio se așteaptă la afaceri de 11 milioane de euro, în creștere cu 10% față de 2021.

„Angajatorii vor birouri care să atragă talente, care să reprezinte o carte de vizită pentru parteneri și să fie un catalizator pentru inovație și dezvoltarea unor produse sau servicii valoroase. Iar piesele iconice de design au acest efect asupra spațiilor și oamenilor. Acestea reprezintă în general maxim 5% din valoarea totală a unui proiect, dar mă aștept ca această pondere să se dubleze în următorul an. Contextul s-a creat, nevoia există, deci sunt premise ca piața de design high-end să crească”, a explicat Horațiu Didea, Managing Partner Workspace Studio.

În comparație cu perioada pre-pandemică, suprafețele medii per angajat în birouri sunt în creștere cu aproape 50% față de perioada pre-pandemie (13-15 mp față de 9 mp). Totodată, bugetul mediu care ia în calcul atât stația de lucru individual, cât și cota aferentă din spațiile comune, a ajuns la peste 1.800 euro/post de lucru, în creștere cu 20% față de 2021.

„Începe era biroului-destinație, cadru construit pentru experiențe valoroase atât pentru companie, cât și pentru individ”, a mai spus Didea.

Printre mărcile distribuite de companie în România se numără Muuto, maharam, Geiger, Edelman, Herman Miller, HAY și NoughtOne. 

MACHETA - austrotherme