Nordis Group, campanie de promovare a României ca destinație premium în piețe din New York, Londra și Tel Aviv

Dezvoltatorul imobiliar Nordis Group a promovat România ca destinație de lux în New York, Londra și Tel Aviv, cu ocazia Zilei Naționale.

Campania a inclus difuzarea spotului cu mesajul „Trăiește propriul basm în Transilvania” pe ecrane uriașe din Times Square, Westfield și Azrieli Center.

Nordis a vrut să arate că România poate fi o destinație turistică de lux, care dispune de resurse extraordinare.

„Proiectele inedite pe care le construim și noi la Nordis sunt unele dintre cele mai avansate ansambluri imobiliare din țară, unde turiștii pot avea parte de vacanțe la standarde pe care, până acum, le întâlneau doar în afara țării. Considerăm că este responsabilitatea noastră, a tuturor, să facem din România un loc de dorit și pentru turiștii străini”, a spus Emanuel Poștoacă, fondator Nordis Group.

Compania lucrează în prezent la Nordis Mamaia***** și Nordis Sinaia*****, două ansambluri mixte cu hotel și complex rezidențial de lux. La începutul anului compania va demara lucrările pentru un proiect similar în Brașov și va continua extinderea în alte zone din țară. 

MACHETA - austrotherme

Leave a Reply