Producătorul de materiale de construcții TeraPlast va investi în acest an peste 109 de milioane de lei (aproximativ 23 de milioane de euro) la nivel de grup în extinderea capacităților de producție, modernizarea echipamentelor și diversificarea portofoliului de produse.
Investiția este acoperită parțial printr-o schemă de ajutor de stat.
Între timp, grupul a înregistrat o creștere cu 23% a cifrei de afaceri la 416 milioane lei în primul semestru al anului față de aceeași perioadă a anului trecut. Indicatorul EBITDA s-a majorat cu 26% la peste 35 de milioane de lei.
”Dacă în 2018 ne-am concentrat pe consolidarea business-urilor nou intrate în Grup, anul acesta ne-am propus creștere susţinută, prin extinderea prezenței regionale și dezvoltarea capacităților de producție, în cadrul unui plan ambiţios de investiții” a declarat Ioana Birta, director financiar al Grupului TeraPlast.
La nivel de grup, cea mai bună performanță a avut-o compania TeraPlast, care a înregistrat afaceri de peste 167 de milioane de lei pe fondul evoluției pozitive a proiectelor de infrastructurii. Contribuții pozitive la nivel de rezultat de grup au venit și din partea companiilor active pe segmentul de țiglă metalică, panouri sandwhich și reciclare.
Acțiunile Teraplast se apreciau cu 0,63% la 0,32 lei, marți, la ora 10:26, pe Bursa de Valori București (BVB).