Legătura feroviară cu Aeroportul Henri Coandă ar urma să fie finalizată anul viitor, urmând să fie construit un viaduct lung de 1,5 kilometri care va supratraversa DN1, potrivit CFR.
Operatorul feroviar de stat CFR a semnat, marți, contractul pentru proiectarea și execuția a 3 km de cale ferată și stația de la terminalul sosiri de la Aeroportul Henri Coandă.
Asocierea Arcada Company – ISPCF – DB Engineering & Consulting GMBH a fost desemnata castigatoarea licitatiei pentru proiectul de modernizare a liniei de cale ferata Bucuresti Nord – Aeroport International Henri Coanda, cu o oferta financiara de 398,1 milioane de lei fara TVA.
Contractul are o durată de 14 luni, din care 2 linii pentru proiectare și un an pentru execuție. Reprezentații CFR spun că lucrarea va fi finalizată în mai 2020, înainte de startul meciurilor organizate la București în cadrul Campionatului european de fotbal EURO 2020.
În paralel, se lucrează la dublarea liniei de cale ferată între Mogoșoaia și Balotești pe o lungime de 8 kilometri. Proiectul are o valoare de 50,5 milioane lei și este finanțat din surse publice.