Grupul hotelier Orbis a anunțat o creștere a veniturilor de 4,1% până la 335,7 milioane euro în 2018 față de anul precedent, în timp ce venitul pe cameră (RevPAR) a crescut cu 3,8% până la 44,6 euro.
Profitul brut al companiei a crescut cu 46,9% până la 98,6 milioane euro.
Anul trecut, compania a deschis trei hoteluri proprii și încă 9 hoteluri în baza acordurilor de management și de franciză. În prezent, grupul are 133 de hoteluri (21.600 camere) și un plan de dezvoltare pentru 47 de hoteluri noi (aproape 6.400 camere).
”România este una dintre cele mai dinamice piețe din Europa Centrală și de Est, are una dintre economiile cu cea mai rapidă ascensiune din Europa și o piață internă mare, cu o putere de cumpărare în creștere. În plus, România oferă noi destinații interesante atât pentru oaspeții de tip corporativ, cât și pentru turiștii din întreaga lume. Aveți un patrimoniu istoric foarte bogat, o natură frumoasă și o cultură uimitoare în jurul gastronomiei și a vinurilor, care fac din România una dintre destinațiile cu cea mai rapidă creștere”, a spus Emeline Sykora-Wintrebert, Area General Manager, Orbis & Accor South-Eastern Europe.
Orbis gestionează în România o rețea de 11 hoteluri, în timp ce alte 19 sunt în curs de dezvoltare la nivel local.