Piața de divertisment din mall-urile locale atinge 30 de milioane de euro

Piața românească de divertisment activ din centrele comerciale a atins o valoare estimată de 30 milioane de euro în 2024 , marcând o creștere de aproape trei ori față de nivelul înregistrat în 2019, relevă un studiu al Nhood România. 

Evaluarea nu include locațiile de socializare competitivă (precum bowling-ul sau biliardul). Totuși, această dinamică plasează România în fruntea unor piețe europene mature, doar 5% dintre mall-urile locale neoferind forme de divertisment activ.

Studiul, care a analizat 60 de centre comerciale cu o suprafață închiriabilă cumulată de peste 2,7 milioane mp, evidențiază o piață în plină expansiune, marcată de diversificare, profesionalizare și sofisticare.

Astăzi, 95% dintre mall-urile analizate integrează cel puțin o componentă de divertisment activ, confirmând că entertainment-ul a devenit un pilon structural al ecosistemului comercial.

Bogdan Aldea, Head of Business Development în cadrul Nhood România, a spus: „Așa cum a reieșit din datele analizate, nu mai vorbim despre un serviciu complementar, ci despre un motor al experienței, un diferențiator esențial în atragerea vizitatorilor și în transformarea mall-urilor în destinații de petrecere a timpului liber”.

Studiul Nhood indică faptul că România traversează cea mai dinamică perioadă din istoria sectorului de entertainment activ, iar centrele comerciale au șansa de a deveni un reper european în transformarea lor în destinații complete de petrecere a timpului liber.

RO ENERGY EXPO 2026 728hi - Energyexpo