FASHION HOUSE Group finalizează extinderea proiectului din zona Pallady

FASHION HOUSE Outlet Centre Pallady s-a extins cu o suprafață de peste 5.700 de metri pătrați, iar întregul centru include spații închiriabile care totalizează aproape 14.000 de metri pătrați. Investiția totală în proiectul aflat în zona de est a regiunii București se ridică la 45 de milioane de euro.

În faza a doua a proiectului au fost atrase branduri din zona de fashion precum adidas, Calvin Klein sau Under Armour. În total, proiectul reunește peste 45 de magazine tip outlet.

„Cu noile branduri de renume alăturate Centrului continuăm să oferim clienților noștri o experiență de shopping unică, oferind ocazia unui city-break pentru cumpărături inteligente la numai câteva minute de oraș”, a spus Brendon O’Reilly, Managing Director al FASHION HOUSE Group și Liebrecht & wooD România.

Centrul din zona Pallady este al doilea operat de grup în România, alături de un proiect de retail similar în zona Militari, la ieșirea spre autostrada București-Pitești.

La nivel european, grupul operează șapte centre outlet care atrag anual peste 10 milioane de clienți.

energyexpo - AXXIS Nova Resort & SPA