KFC, parte a holdingului Sphera Franchise Group, confirmă expansiunea: a ajuns la 100 de restaurante în România

Alex Moldovan

, Real News

Sphera Franchise Group, holdingul care deține compania ce administrează în sistem de franciză brandul KFC pe plan local, a atins borna de 100 de restaurante KFC în România, consolidându-și astfel poziția de lider în categoria sa. Compania a avut un ritm susținut de dezvoltare, deschizând 7 restaurante pe an, în medie, în ultimii 5 ani.

„De la inaugurarea primului restaurant în 1997, în Piața Romană din București, la primul din provincie, în 2004, la pragul de 100 de unități, KFC și-a extins constant rețeaua pe piața autohtonă, validând puterea brandului și prezența produselor noastre în topul preferințelor consumatorilor,” a declarat Marian Gogu, Director General, KFC România.

Din cele 100 de restaurante KFC, 26 sunt de tip Drive Thru, 13 stradale, 59 în food court-uri și 2 în benzinarii. În ceea ce privește formatele de restaurante, în prezent, Drive-Thru este cel mai popular în rândul clienților, din motive de proximitate și accesibilitate, astfel că strategia de expansiune se va concentra, în perioada următoare, pe acest tip de format.

În ultimii ani, KFC România a făcut pași importanți în transformarea digitală a restaurantelor sale, adoptând soluții tehnologice de ultimă generație pentru a optimiza procesele interne și a oferi o experiență îmbunătățită clienților. Aceste soluții includ kiosk-uri digitale pentru plasarea comenzilor, meniuri digitale, ecrane pentru informarea clienților despre statusul comenzilor și un sistem de monitorizare a bucătăriei, numit KDS (Kitchen Display System), care ajută la gestionarea comenzilor și la optimizarea procesului de gătire.

Pe lângă aceasta, platforma DSR (Digital Success Routines) permite stocarea datelor de verificare a tuturor standardelor de calitate și siguranței alimentare.

De asemenea, sistemele digitale de măsurare a temperaturii pentru produse și echipamente, alături de sondele digitale de monitorizare a calității uleiului din aparatele de gătit, asigură realizarea procesului de gătit în conformitate cu standardele de performanță.

În prezent, KFC are peste 3.700 de angajați la nivel național, unii dintre ei fiind în companie de la lansarea brandului pe piața locală. KFC este o companie în care diversitatea este încurajată, integrând peste 20 de naționalități diferite (Africa de Sud, Sri Lanka, Republica Dominicana, Venezuela etc).

 

 

AXXIS 1458 × 180 px 2 slidere - AXXIS Nova Resort & SPA