Iulius atrage brand-ul Furla în Iași și Cluj-Napoca

Brandul italian de lux Furla își consolidează prezența în România, deschizând noi magazine în parteneriat cu grupul Iulius.

Pe 11 martie 2025, Furla a inaugurat prima sa locație din afara Capitalei în ansamblul Palas Iași. Brandul va fi prezent și în proiectul Rivus Cluj-Napoca, aflat în dezvoltare, printr-un magazin monobrand și conceptul multibrand Mamaquilla.

„Deschiderea noului magazin Furla în Iași marchează un nou pas în expansiunea noastră, reafirmând angajamentul de a aduce eleganța și stilul italian mai aproape de clienții din întreaga țară”, a spus Cristian Negoiță, Director General – Millenium Pro Design. 

Rivus Cluj-Napoca va fi un proiect mixed-use sustenabil, cu o zonă extinsă de retail care va acoperi peste 145.000 mp. Complexul va fi dezvoltat în urma unei investiții de peste 500 de milioane de euro.

Rețeaua monobrand Furla se află în 100 de țări, incluzând 223 de magazine – 128 magazine proprii și 95 outlet-uri, 114 francize și 39 locații în travel retail.

EEB25 5 1456 x 180 - Energyexpo