Global Vision intră pe piața de retail

Global Vision își diversifică portofoliul și face primul pas pe piața de retail prin dezvoltarea unui parc comercial evaluat la peste 10 milioane de euro. 

Noul proiect, denumit Oradea Retail Plaza, va fi construit pe un teren de peste 25.500 mp. 

Parcul de retail va include un magazin ATAC Hiper Discount, un format de discount operat de Auchan, care va ocupa o suprafață de peste 7.500 mp. De asemenea, proiectul va avea o galerie comercială de aproximativ 1.500 mp destinată brandurilor naționale și internaționale.

Sorin Preda, CEO și fondator al Global Vision, a declarat: „Intrăm pe piața de retail aplicând aceeași filozofie fundamentală care ne-a ghidat activitatea: viziune pe termen lung, locații strategice și parteneriate solide. Această abordare ne-a permis să construim constant un portofoliu rezilient și diversificat”.

Proiectul face parte dintr-un plan de investiții mai amplu al Global Vision, ce depășește 150 de milioane de euro.

Până în prezent, compania s-a concentrat pe sectoarele industrial, office și rezidențial.

EEB25 5 1456 x 180 - Energyexpo