BIPA, brandul de drogherii al Grupului REWE, anunță extinderea sa pe piața din România, cu deschiderea primului magazin programată pentru anul 2026.
România a fost identificată ca o piață cu condiții economice excelente, care nu numai că promovează o creștere dinamică, dar oferă și o infrastructură solidă.
Compania oferă o gamă variată de produse pentru îngrijire, frumusețe și well-being la prețuri atractive, incluzând cosmetice, produse pentru îngrijirea părului, parfumerie, produse pentru bebeluși, îngrijire dentară și sănătate.
Marcel Haraszti, Membru al Consiliului de Administrație al REWE International, a declarat: „Suntem mândri să ne extindem și mai mult prezența pe piață. Acest pas este dovada dezvoltării noastre de succes în Austria și Croația și a angajamentului nostru de a oferi produse și servicii la cel mai bun raport calitate-preț și în România, în viitor”.
Martin Gaber (56 de ani) a fost numit Managing Director al BIPA România, preluând funcția începând cu 1 iunie 2025. Cu o experiență anterioară la REWE International și în companii precum Marionnaud Austria și JosdeVries, Gaber vine cu o expertiză internațională valoroasă.
Grupul REWE este deja prezent în România din 2001, prin discounter-ul PENNY, operând 418 magazine cu aproximativ 7.500 de angajați.