Lagardère Travel Retail a anunțat deschiderea primului restaurant Natoo în cadrul ParkLake Shopping Center, din București, în urma unei investiții de 70.000 de euro.
Conceptul de restaurant are un format compact și se desfășoară pe o suprafață de 30 de metri pătrați.
Primul restaurant Natoo a fost deschis în Italia, în cadrul aeroportului Marco Polo din Veneția. Au urmat extinderi pe piețele din Germania și Franța, unde restaurantele sunt prezente majoritar în marile aeroporturi.
„Profilul consumatorului Natoo este unul activ, interesat de alimentație, de gust și experiență, pragmatic și orientat către produse care pot fi consumate pe loc”, a explicat Costin Neacșu, chief of operations Foodservice Business Line în cadrul Lagardère Travel Retail România.
În segmentul de retail, compania operează o rețea de aproape 300 de magazine pentru segmentele News & Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, cuprinzând 6 branduri: Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So Coffee și Natoo.