- Sun Plaza este unul dintre cele mai importante centre comerciale din București, reunind peste 170 de magazine pe o suprafață închiriabilă de 81.000 de metri pătrați.
- Peste 30 de milioane de euro au fost investiți în ultimii doi ani în îmbunătățirea continuă a mixului de magazine și a aspectului general al centrului comercial.
- Atingerea pragului de 100 de milioane de vizitatori confirmă succesul politicii de brand Sun Plaza care pune clientul în prim-plan. Această bornă va fi celebrată printr-o serie întreagă de evenimente care vor avea loc în centrul comercial în perioada 26 – 29 aprilie.
București, 25 aprilie 2018 – Sun Plaza, unul dintre centrele comerciale dominante din București, a depășit pragul de 100 de milioane de vizitatori. Centrul comercial reunește peste 170 de magazine pe o suprafață închiriabilă de 81.000 de metri pătrați, fiind astfel unul dintre cele mai mari mall-uri din București și din România.
Peste 30 de milioane de euro au fost investiți în ultimii doi ani în Sun Plaza pentru îmbunătățirea continuă a mixului de magazine, fiind astfel unul dintre centrele comerciale care s-au adaptat în mod constant la cele mai noi tendințe din piața de retail, atât din punct de vedere al ofertei cât și din punct de vedere al designului.
”Depășirea pragului de 100 de milioane de vizitatori confirmă că în ultimii ani am luat deciziile potrivite. Sun Plaza este o destinație de senzație pentru cumpărături în special datorită ofertei comerciale și de petrecere a timpului liber perfect adaptate nevoilor clienților noștri. Vom continua să menținem Sun Plaza în rândul centrelor comerciale dominante din București”, declară Friedrich Wachernig, membru în consiliul de administrare a S IMMO AG, proprietarul Sun Plaza.
Centrul comercial a încheiat recent cel mai amplu proces de reconfigurare desfășurat pe piața de retail din România. Peste 20.000 de metri pătrați de spații comerciale au făcut obiectul reconfigurărilor, dintre care 11.000 de metri pătrați într-o aripă nou construită în care au fost inaugurate peste 40 de noi magazine, Sun Plaza având în prezent un grad de ocupare de 100%.
În plus, centrul comercial a trecut și printr-o acțiune de reîmprospătare a designului, fiind realizate două noi piațete, reconfigurate alte două, în timp ce pasajul de acces către stația de metrou Piața Sudului și alte spații din cadrul mall-ului au fost decorate cu creații grafice realizate de către Peter Kogler, artist austriac cu recunoaștere internațională și unul dintre pionierii artei generate pe computer.
Atingerea pragului de 100 de milioane de vizitatori va fi celebrată printr-o serie de evenimente care vor avea loc în Sun Plaza în perioada 26 – 29 aprilie, în prim-plan urmând a fi chiar vizitatorii centrului comercial. Aceștia vor putea asista la momente extraordinare oferite de Antonia și Vița de Vie și vor avea ocazia să câștige unul dintre cele peste 1.000 de premii, cel mai mare dintre acestea fiind reprezentat de un weekend pentru două persoane la Green Village Resort 4* din Sfântu Gheorghe, Delta Dunării.
Sun Plaza este deținut de către compania austriaca S IMMO AG și este administrat de către compania de consultanță imobiliară CBRE România. Centrul comercial include peste 170 de magazine și reunește numeroase opțiuni de petrece a timpului liber, de la cinema multiplex, pistă de bowling, centre destinate copiilor și un food court generos cu o capacitate de 1.200 de locuri. Principalii chiriași ancoră ai centrului comercial sunt Cora, Leroy Merlin, Cinema City, H&M, Zara, C&A, Forever 21, Altex, Bebetei și Flanco.