„Clientul nostru este smart, în mișcare și deschis către informație”
După mai bine de 60 de ani de la primul bax de polistiren produs în Austria, compania Austrotherm, important furnizor de izolație de calitate în Europa Centrală și de Est, a raportat anul trecut un record de vânzări, obținând o spectaculoasă cifră de afaceri, de 352 milioane de euro.
Grupul austriac care deține Austrotherm numără în prezent 21 de locații de producție pentru materiale izolante, în 11 țări. Pe lângă sediul central situat în Wopfing, unități de producție în Pinkafeld și Purbach, pionierii în izolație Austrotherm Austria au dezvoltat afaceri în Germania, Bosnia și Herțegovina, Croația, Serbia, Bulgaria, Polonia, România, Slovacia, Ungaria și Turcia. Schmid Industrie Holding, din care fac parte – alături de Austrotherm – și alte companii precum Baumit și Murexin, totalizează peste 5.900 de angajați, ce au generat în 2017 vânzări de 1,7 miliarde de euro.
Brandul Austrotherm România a primit premiul pentru cel mai bun raport calitate-preț
Austrotherm se mândrește cu un portofoliu vast de produse destinate fațadelor, acoperișurilor, teraselor, subsolurilor, dar și pentru decor și infrastructură. Specialistul austriac în domeniul izolației deține 17 linii de producție EPS și 4 linii de producție XPS. În plus față de produsele principale, EPS și XPS, Austrotherm dezvoltă un produs termoizolant inovator din spumă Resol, denumit Austrotherm Resolution. Acesta se produce pentru moment doar în fabricile din Austria, tehnologia urmând a fi implementată în perioada următoare și în celelalte fabrici ale grupului.
Compania din România este lider de piață în ceea ce privește nivelul de calitate/randament/preț la care se clasează, iar anul 2017 a certificat această poziție prin obținerea premiului BEST BUY AWARD pentru cel mai bun raport calitate-preț.
În perioada 15-17 martie 2018, Austrotherm România a organizat, la Covasna, Conferința Națională a Partenerilor Austrotherm. Prezența celor peste 70 de companii prestigioase din domeniu a demonstrat interesul activ al distribuitorilor de materiale termoizolante pentru produsele Austrotherm.
„Grija pentru cultivarea și dezvoltarea brandului este o preocupare importantă pentru Austrotherm. Tot ceea ce generăm astăzi, dorim să culegem mâine. Obiectivul comun al meu și al companiei este să rămânem un partener de încredere pentru clienții noștri și nu doar un furnizor.
Conferința Partenerilor Austrotherm este cu și despre clienții noștri. Ei sunt emblema noastră, dincolo de parteneriatele de business, ei sunt nucleul în jurul căruia construim strategiile comerciale. Clientul Austrotherm, fie el antreprenor, constructor sau beneficiar final, este un client în mișcare, este smart, deschis către informație, către analiză, este un consumator conectat. Clientul are nevoie de un mix câștigător: calitate, eficiență, standard, dar nu în ultimul rând, un preț balansat cu nivelul pieței. Austrotherm garantează constanța parametrilor produselor sale, fiind în primul rând o marcă a calității și durabilității.
Am fost aleși drept parteneri de companii recunoscute național, cu distribuție la nivelul întregului teritoriu al țării, dar și de companii cu prezență regională și locală. Ne-am bucurat, de asemenea, de prezența colegilor din Austria: Martin Zelenka – commercial director, și Turcia: Ozgur Alioglu – general manager, Selçuk Vanlı – deputy general manager, Tolga Celayer – marketing and business development manager“, a declarat, după eveniment, directorul comercial al Austrotherm România, Roxana Ghioca.
La rândul său, Laurențiu Istrate, director general Austrotherm România, crede că pentru a crea relații de încredere cu partenerii companiei, foarte importantă este o comunicare permanentă și deschisă cu aceștia. „De-a
lungul timpului am acționat coerent și corect, creând o relație de încredere, la care lucrăm permanent să o menținem. Când vorbim de clienți, vorbim despre oameni și relații interumane. De aceea suntem foarte atenți la comunicarea cu clienții, pe care noi îi considerăm parteneri. Avem conferințe naționale, acțiuni regionale și alte colaborări locale pentru a fi aproape de ei. În general, mergem pe ideea că dacă business-ul partenerilor noștri e sănătos și merge bine, și noi vom avea un business bun.“
Strategia de marketing pe care o dezvoltă compania Austrotherm nu vorbește despre prețuri, ci despre calitate, despre produs recomandat, despre alegere corectă, despre informarea și formarea unui client educat care să aleagă conștient produsul ce i se potrivește. „Brandul Austrotherm se bucură de o imagine pozitivă în piața în care activăm, atât intern, cât și internațional. Anual, Austrotherm vine cu campanii de promovare brand și produse cu avantaje concrete pentru consumatorul final, echipele de meșteri și partenerii direcți“, explică Dan Cașcaval, brand manager Austrotherm. „Iată că, în 2018, sărbătorim deja 19 ani de activitate în România și ne pregătim pentru evenimentul anului 2019 – 20 de ani de Austrotherm! Mulțumim partenerilor pentru încredere și suport și promitem transparență și sprijin și în perioadele următoare.“