Firma canadiană de consultanță în imobiliare Avison Young a anunțat deschiderea primului birou din România, în București. Operațiunile locale vor fi conduse de David Canta din poziția de Managing Director.
Canta și-a început cariera în real estate ca broker la CBRE București, ulterior a co-fondat firma imobiliară de brokeraj Momentum Consulting unde a fost până de curând Director Asociat.
Alături de el se vor alătura echipei Avison Young de la Momentum Consulting și: Gabriel Munteanu, Director of Valuation & Advisory; Alina Mocanu, Senior Associate; și Emanuel Românu, Associate. În rolul său, Munteanu va coordona activitățile de evaluări din România, în timp ce Mocanu și Românu se vor concentra pe sectorul închirierilor de birouri.
“Biroul din București constituie o nouă etapă în strategia noastră de expansiune în Europa,” a declarat Mark E. Rose, Președinte și CEO al Avison Young.
“Suntem bucuroși să deschidem primul nostru birou în România și cu această ocazie biroul cu numărul 80 la nivel global. De asemenea, suntem încântați să îl avem alături pe David Canta, un profesionist foarte apreciat în domeniu, care va conduce programul de expansiune în București. El, împreună cu echipa, a derulat proiecte de consultanță în sectorul industrial și de birouri. De experiența și expertiza lor vor beneficia deopotrivă clienții noștri dar și compania, în timp ce continuăm dezvoltarea și acoperirea acestei piețe atât de dinamice a Bucureștiului. Suntem nespus de bucuroși să îi avem alături pe David, Gabriel, Alina și Emanuel.”
Rose continuă: “Credem că Bucureștiul este o piață subdeservită, care oferă un mare potențial pentru noi investiții locale, naționale și internaționale. Bucureștiul, cu o forță de muncă tânără și educată, este o poartă spre Europa Centrală și de Est și se aliniază bine cu alte operațiuni pe care le avem în Europa. Noul birou din București ne va spori abilitatea de a facilita tranzacții pe mai multe piețe de ambele părți ale Atlanticului.”
Pe parcursul carierei, Canta a intermediat tranzacții de leasing cu o valoare totală de peste 100 milioane de euro pentru companii din sectorului bunurilor de larg consum (FMCG) precum și din IT, publicitate, sectorul serviciilor financiare, outsourcing și logistică.