Brandul de bijuterii Anna Maria Mazaraki din Grecia și-a început oficial expansiunea pe piața din România prin deschiderea primei locații în centrul comercial ParkLake din București. Această primă unitate, de tip insulă, marchează debutul retailerului elen pe o piață locală aflată în plină dezvoltare.
Tranzacția de închiriere a fost facilitată de compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
România reprezintă a doua piață internațională pentru Anna Maria Mazaraki, care până în prezent opera exclusiv în Grecia și Cipru. Brandul de familie este specializat în bijuterii și accesorii fashion care promovează luxul accesibil, având un portofoliu de 44 de puncte de vânzare la nivel regional.
Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox a spus: „România continuă să atragă branduri de top și investitori, demonstrând o apetență tot mai crescută pentru spațiile comerciale de calitate. Deschiderea primului magazin Anna Maria Mazaraki în ParkLake Shopping Center confirmă cererea puternică pentru concepte inovatoare și locații premium, capabile să ofere o experiență excepțională clienților și să susțină o creștere sustenabilă a afacerii”.
Intrarea brandului pe piață are loc într-un context favorabil pentru sectorul de retail. Conform raportului Romania Retail Snapshot 2025, vânzările marilor rețele de retail au crescut cu 7,1% în ultimul an. Segmentul bijuteriilor a performat peste medie, înregistrând o creștere robustă de aproape 12%, ceea ce indică un interes ridicat al consumatorilor pentru produsele premium.
Anna Maria Mazaraki, CEO și Director Creativ AMM, a spus: „Începând cu magazinele din AFI Cotroceni și ParkLake, ne propunem să ne extindem în cele mai mari centre comerciale din București, astfel încât să fim mereu aproape de clienți, atât ca locație, cât și ca preț”.
Compania mizează pe colecții create intern, bazate pe o afacere complet autofinanțată care susține peste 180 de angajați.






















