Compania de publicitate indoor Brand Management a lansat Generatik, prima platformă digitală din România menită să revoluționeze campaniile de promovare în spațiile fizice.
Această lansare marchează o schimbare semnificativă, permițând planificarea unei campanii offline în doar 20 de minute.
Laurențiu Jiga, CEO & Fondator Brand Management, a declarat: „Munca marketerilor și a agențiilor este mult îngreunată de lipsa datelor în timp real și de complexitatea proceselor de implementare. Am creat Generatik pentru a simplifica radical acest proces: date relevante, automatizare, claritate. Acum, publicitatea offline poate funcționa cu aceeași eficiență ca cea digitală”.
Generatik este un instrument cuprinzător care integrează toate etapele implementării unei campanii de publicitate indoor: selecția locațiilor, bugetarea, rezervarea, implementarea și monitorizarea.
Platforma a fost dezvoltată de o echipă multidisciplinară de specialiști în tehnologie, inteligență artificială și comunicare comercială.
Este concepută pentru a răspunde nevoilor brandurilor care comunică frecvent în malluri și alte spații indoor strategice, incluzând sectoare precum retail, FMCG (în special beauty și food), banking, tehnologie, HORECA, servicii financiare, divertisment, transport și centre de fitness.
Potrivit unui studiu recent realizat de Reveal Marketing Research, 27% dintre cumpărători consideră publicitatea în mall mai eficientă decât cea TV, iar 23% o preferă celei din social media.
Utilizând algoritmi de învățare automată, Generatik analizează în timp real comportamentul publicului, datele de trafic, istoricul campaniilor și prețurile, oferind recomandări personalizate fiecărui brand.
Platforma se adresează companiilor cu bugete anuale de promovare cuprinse între 100.000 și 500.000 de euro care necesită un sistem fiabil, transparent și rapid. De asemenea, Generatik răspunde cerințelor departamentelor de marketing care gestionează multiple campanii simultan.
Brand Management își propune să integreze 50 dintre cei mai activi jucători din segmentele cheie, precum malluri, centre de fitness și rețele comerciale, în primul an de funcționare a platformei.