Viessmann a intrat într-o „Nouă Eră Digitală” – Max Viessmann noul Co-CEO al companiei

Din 2018, Viessamann a intrat într-o „Nouă Eră a Digitalizării”, schimbarea având loc odată cu preluarea funcției de Co-CEO al companiei a lui Max Viessmann, care dorește să revoluționeze tehnologiile Viessmann prin “Crearea spațiilor de locuit pentru generațiile viitoare”.

Furnizorul de soluții pentru încălzire, climă și energie a înregistrat o creștere a vânzărilor de cinci procente anul trecut, până la 2,37 miliarde de euro, la nivel global, numărul angajaților Viessmann din lume depășind 12.000. În 2017 s-a dezvoltat, în mod special, piața din Turcia, China și America de Nord, cât și piețele Est-Europene, acestea înregistrând câștiguri clare din două cifre.

Numai în Germania, cea mai mare piață Viessmann, cifra de afaceri a crescut cu 4%, depășind astfel creșterea generală a industriei, însă creșteri puternice au avut loc și în Italia și Franța.

Pe primul trimestru din 2018 Viessmann a înregistrat o creștere de vânzări la nivel de grup de aproximativ șapte la sută.

Un nou secol de tradiție în sisteme de încălzire Viessmann

În 2017 s-au împlinit 100 de ani de la înființarea Companiei Viessmann. În prezent, Grupul Viessmann este unul dintre cei mai importanți producători internaționali de sisteme de încălzire, industriale și de refrigerare. Compania oferă o gamă completă de soluţii eficiente pentru toate aplicațiile și orice sursă de energie, de la 1,5 la 120.000 kW.

Evenimentul aniversar a fost sărbătorit cu mult fast în toate țările în care Viessmann este prezent, inclusiv în România.

În România, în 2017, Viessmann a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de peste 10%

Viessmann a înregistrat în anul 2017 o cifră de afaceri cu 10% mai mare față de 2016, produsele care s-au vândut cel mai bine fiind centralele termice de apartament Vitodens 050-W.

„Viessmann România a reușit o creștere de 10% la finalul anului trecut, ajungând la o cifră de afaceri de 33 de milioane de euro. Cele mai căutate produse au fost cazanele murale Vitodens 050-W”, susține Valentin Nan, responsabil de marketing Viessmann România. 

Românii au achiziționat cu 12% mai multe centrale Vitodens 050-W, una dintre cele mai cunoscute centrale în condensație de pe piață. Conform datelor centralizate, cele mai multe cereri de produse s-au înregistrat în București, în zona Ardealului, Banatului, dar și în Dobrogea.

Aplicațiile mobile Viessmann – 300.000 de descărcări la nivel global numai din Google Play

Viessmann are o gamă completă de aplicații mobile pentru utilizatori, proiectanti, instalatori si operatori service: cataloage electronice de piese de schimb, biblioteca pentru documentații tehnice și sisteme pentru monitorizarea cazanelor, pentru asistență, etc. Aplicațiile au înregistrat un număr de circa 300.000 descărcări la nivel global numai din Google Play.

Doar din Google Play au fost, de la lansare, aproape 300 de mii de descărcări în total. Dacă socotim și utilizatorii iOS, probabil ca numărul total de descărcări ale aplicațiilor Viessmann să depășească jumătate de milion”, continuă Valentin Nan.

Aplicațiile sunt disponibile gratuit și utilizarea lor este simplă și confortabilă, datorită dialogului grafic pe care îl oferă utilizatorilor.

Viessmann în România

În România, Grupul Viessmann este prezent încă din 1998 cu reprezentanţă proprie ce numără la ora actuală 60 de angajați. Compania a dezvoltat în România o retea de peste 1000 de parteneri autorizați cu care acoperă întreg teritoriul țării.

Leave a Reply