tIMOn: Bugetele de marketing – de 20 ori mai mari

Fulvia Meirosu

, Real News

Analizele tIMOn, centralizate până acum pentru cea de-a XXX-a ediție, arată că cei mai mulți jucători din piața imobiliară și-au crescut bugetele de marketing și promovare până la 20 de ori. Printuri de calitate superioară, suprafețe expoziționale mai mari, standuri de prezentare în formate inedite, prezentări de blocuri 3D sau chiar realitate virtuală în cel mai pur stil hollywoodian: acestea sunt „tendințele” toamnei 2016 în imobiliare.

La ediția tIMOn 20 – 23 octombrie 2016 până în septembrie se înscriseseră deja peste 100 de participanți, suprafețele rezervate fiind între 6 și 60 de metri pătrați, în condițiile în care un metru pătrat la cel mai mare târg imobiliar se închiriază chiar și cu 250 de euro.

După mulți ani de parteneriat și de evenimente imobiliare care au pus pe primul loc expozanții și nevoile lor, tIMOn – Târgul Imobiliar Național însumează astăzi 25 de parteneri exclusivi și peste 40 de ansambluri rezidențiale care nu vor mai putea fi revăzute la niciun alt târg imobiliar.

timon

Leave a Reply