Cumparaturile in outlet sunt din ce in ce mai atractive pentru clientii romani

Românii optează din ce în ce mai mult pentru cumpărăturile în outlet ca modalitate de a-și reînnoi garderoba cu articole de marcă și a economisi în același timp, conform ultimelor date despre vânzări publicate de FASHION HOUSE Group, parte a grupului Liebrecht & wooD și dezvoltator al FASHION HOUSE Outlet Centre București, primul și singurul centru outlet profesional din țară. În primul semestru al anului 2016, principalii indicatori de performanță ai proiectului au marcat creșteri de două cifre, consolidând creșterea consistentă din anii anteriori.

În primul semestru al anului 2016, vânzările totale realizate în cadrul FASHION HOUSE Outlet Centre București au crescut cu 10,9%, în timp ce rata de conversie (ponderea cumpărătorilor în numărul total de vizitatori) s-a majorat cu 16% față de aceeași perioadă a anului precedent. De asemenea, valoarea medie a unei tranzacții și-a menținut trendul ascendent cu o mărire de 8,3%.

FASHION HOUSE Outlet Centre Bucuresti (1)În plus, probabil cea mai semnificativă evoluție din primul semestru al acestui an a fost reprezentată de creșterea considerabilă a valorii cumpărăturilor per client (+25,5% față de primul semestru al anului 2015), dovedind faptul că oamenii care vizitează FASHION HOUSE București găsesc aici mai mult din ceea ce caută.

Rezultatul pozitiv al primului semestru din 2016 continuă creșterea spectaculoasă înregistrată de FASHION HOUSE București în 2015, când vânzările totale anuale, valoarea cumpărăturilor per client și valoarea medie a unei tranzacții au urcat la cele mai mari niveluri din ultimii cinci ani.

Leave a Reply